hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم|کاهش ۲۳ درصدی مصرف بنزین در استان قم

قم|کاهش ۲۳ درصدی مصرف بنزین در استان قم

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم گفت: بعد از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت، کاهش ۲۳ درصدی مصرف بنزین و افزایش ۳۰ درصدی مصرف سی‌ان‌جی را در استان داشته‌ایم.                

 محسن وزارتی، در گفت و گو با خبرنگار رویداد ایران، با اعلام کاهش مصرف بنزین در قم اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت در کشور مصرف بنزین در قم ۲۳ درصد کاهش داشته است و مصرف سی‌ان‌جی ۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی همچنین با توجه به گرایش مردم برای مصرف گاز مایع گفت: مصرف گاز مایع نیز ۲۰ درصد افزایش داشته، ولی استان در زمینه تأمین گاز مایع خانوار‌ها هیچ کمبودی ندارد.

وزارتی در مصاحبه با روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم، با توجه به نزدیک شدن فصل زمستان افزود: در حال حاضر در استان قم ۲۵۰۰ خانوار سهمیه استفاده از نفت سفید را دارند که بیش از دو سال است که توزیع آن به‌صورت الکترونیک در استان انجام می‌شود. 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم تأکید کرد: در صورت نیاز در موارد استفاده قانونی از گاز مایع به‌غیر از مصرف خانوار از جمله صاحبان اصناف و کارخانجات صنعتی می‌توانند به سایت تجارت آسان مراجعه و درخواست خود را ثبت نمایند تا پس از تأیید سازمان متولی و طی مراحل قانونی سوخت مورد نظر آن‌ها تأمین شود. 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد